maandag 21 februari 2011

Bloemenkalender en mandje hortensia's


De afgelopen week heb ik elke dag een poosje geborduurd aan mijn bloemenkalender. De maand maart is nu ook klaar. Aan de viooltjes van februari heb ik ook nog even geborduurd maar die heb ik niet afgekregen. Bij de narcissen van maart moest ik vooral nog stiksteken doen, het lijkt dan of je niet zoveel doet maar het resultaat is uiteindelijk wel mooi.

Voor deze week heb ik een borduurlap gekozen met een mandje hortensias van Thea Gouverneur. Deze heb ik ooit een keer gekregen als welkomstcadeau bij de Margriet. Het is nogal een fijn borduursel en je borduurt met 1 draadje. De stof heb ik in allemaal blokjes van 6 x 6 verdeeld om het een beetje overzichtelijker te maken.

2 opmerkingen:

Catharina zei

De narcissen staan er heel mooi bij!
Ik heb bewondering voor je met je hortensia borduurwerk.
Wat een priegelwerk.Ik ken het borduurwerk en het is echt schitterend.

Unknown zei

De bloemenkalender is echt een prachtig iets!

Groetjes,
Ellen