dinsdag 1 maart 2011

Handwerkbeurs Zwolle


Afgelopen zondag ben ik met haar naar de handwerkbeurs geweest. Bijna 4 uur hebben we er rondgelopen, gekeken en gevoeld. En ons erover verbaasd hoeveel moois er toch steeds te koop is. Uiteindelijk heb ik me netjes gedragen en heb 2 bolletjes sokkenwol gekocht en 2 strengen blauwe angorawol . Hiervan wil ik een shawl/ stola achtig iets voor mezelf van breien. Eigenlijk had ik handgeverfde sokkenwol willen kopen maar er was zoveel en aan het eind weet je niet meer wat je waar gezien hebt dus uiteindelijk zijn het 2 bolletjes "fabriekswol" geworden. En ik heb nog genoeg ongeverfde sokkenwol zodat ik ook zelf een paar strengen kan verven.

1 opmerking:

Catharina zei

Wat leuk!!!Ik vind je garen heel mooi hoor.Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, ik ook !!! :-)))