dinsdag 8 maart 2011

Borduurwerken

Vorige week ben ik er niet aan toe gekomen om een verslag te doen van mijn borduurlappen. Twee weken terug heb ik geborduurd aan het mandje hortensia's. Ik heb voornamelijk in het midden geborduurd in diverse rose tinten. Je moet wel goed kijken om de vooruitgang te zien. ( Als je op de foto klikt wordt hij vergroot en krijg je een duidelijkere foto.)






De afgelopen week heb ik aan mijn Jan Houtman geborduurd. De ene foto is een totaal overzicht en de van het stukje wat ik de afgelopen week heb geborduurd. Het lila, rode en groenige gedeelte.















Voor deze week heb ik gekozen voor iets wat ik al heel lang heb liggen nl. iets met Ot en Sien. Het pakketje had ik ooit een keer gekregen, ben er toen wel gelijk mee begonnen maar het is eigenlijk niet mijn eigen keus. Nu dus mooi de gelegenheid om het af te maken.

1 opmerking:

Catharina zei

Jij bent goed bezig, mooie borduurwerken.
Jan Houtman blijft zo mooi!!!
Succes hoor!