zondag 20 februari 2011

Autumn Nutz sokken


Na ruim 2 jaar zijn ze klaar, mijn Autumn Nutz sokken. Eerst vond ik het patroon niet zo goed uitkomen met deze wol maar ik had besloten om toch maar door te breien. Toen ik halverwege de 2e sok was hoorde en las ik regelmatig dat de wol die ik gebruikte niet zo geschikt was voor sokken omdat er nogal snel slijtplekken/ gaten in de sokken kwamen. Dus het breiwerk maar aan de kant gelegd en iets anders gepakt. Regelmatig had ik het toch in handen maar inmiddels was ik het patroon kwijt. Kort geleden vond ik het patroon weer terug en heb maar besloten om de sokken af te breien. De kleur vind ik nog steeds mooi, het patroon ook en ik hoop dat ik ze toch een poos kan dragen en dat ik geluk heb met mijn bol wol en dat er niet gelijk gaten in de sokken komen.

1 opmerking: