vrijdag 11 februari 2011

Gemakzuchtig of heeft dit een andere naam


Voor mensen die er moeite mee hebben om een 2e sok te breien heeft men de naam SSS bedacht, Second Sock Syndrome. Met een 2e sok breien heb ik meestal geen probleem. Waar ik soms moeite mee heb is het afhechten van de draadjes. Dat heb ik ook regelmatig met hele truien. De trui is dan afgebreid maar het in elkaar zetten neemt soms meer in beslag als het breien, zo lijkt het in ieder geval. Maar hiervoor heeft men nog geen naam bedacht voor zover ik weet. Ik houd het voorlopig dan maar op gemakzuchtig. Maar vanmorgen heb ik mezelf even toegesproken en het resultaat is dat ik 2 paar sokken en 3 paar enkelsokjes heb afgemaakt. Kan ik weer een paar mensen blij maken. De rose blauwe sokjes is van Kaffe Fasset garen en de oranje gele is Opal.

1 opmerking:

Catharina zei

Mooi, mooi, mooi! Ik zag het direct, Kaffe Fasset garen, super mooi!Blijft er voor mij uitsprengen.