zondag 13 februari 2011

Borduren



Zoals heel veel dames die handwerken als hobby hebben ben ik met heel veel verschillende dingen bezig. Dat anderen ook met het probleem zitten dat ze overal mee bezig zijn en daardoor altijd tijd te kort komen geeft me al een beetje een gerustgesteld gevoel.Ik ben niet de enige. Wat me af en toe wel dwars zit is dat ik niets meer afmaak, behalve sokken. Ik wil nu gaan proberen om per dag 2 "rustmomenten" in te voeren en die te besteden aan borduren waarbij ik aan mijn hibiscus borduurlap ga borduren en aan een andere lap. Die 2e borduurlap wil ik wekelijks wisselen zodat ik alles regelmatig in handen krijg en ze ooit toch een keer afkomen. Tussendoor kan ik dan regelmatig aan een sok breien en 's avonds voor de TV verder breien aan een groter breiwerk of bij iets spannends aan een sok.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ken het fenomeen! Ik heb hier ook nog veel te veel liggen! Ik vind het trouwens prachtige lappen!

Catharina zei

Zucht...ik voel met je mee.:-)))
Je bent toch wel opgeschoten met je hibiscus.
Zal ik de viooltjes voor je afmaken??? :-)))