zondag 21 juli 2013

Wie doet mee.....

..... was de vraag van Ingrid van het Borduurpaleis. Ingrid borduurt heel veel en vind het leuk om haar patroontjes met ons te delen. Dit doet ze dan vaak in de vorm van een SAL. Deze week had ze het idee om een bal van 26 vlakjes te borduren. Je krijgt 3 deeltjes per keer ( week). Je moet wel een foto laten zien dat je je gedeelte ook af hebt en dan krijg je de volgende 3 deeltjes. Een mooi karweitje voor 1 avond dacht ik ( 3 deeltjes). Gisteravond ben ik begonnen met de eerste 3 en er gaat toch meer tijd inzitten als ik had gedacht. Dus ik red het niet met 1 avond in de week. Ik ben nu ongeveer op de helft met de eerste 3 patroontjes. Straks maar een koel plekje opzoeken en dan verder borduren. Ik heb hiervoor geel meerkleurig garen gebruikt waarvan ik me wel afvraag of dit wel de ideale kleur hiervoor is  want je ziet de kleurverschillen niet zo goed. Ga er wel mee door want ik heb geen zin om overnieuw te beginnen.


P.S. Niets zo veranderlijk als een mens. Had ik in mijn vorige berichtje geschreven dat ik eerst de Jan Houtman wilde afmaken, ben ik toch nog weer ergens mee begonnen. Excuus voor mezelf is dat het een klein werkje is. Leuk voor tussendoor.

Geen opmerkingen: