dinsdag 2 juli 2013

Jan Houtman patchwork

Eindelijk weer een berichtje. Het is al weer meer als een maand geleden dat ik iets heb laten zien. Weinig tijd voor handwerken op het moment en dan heb ik ook niet altijd zin om iets te doen. Raar misschien want handwerken is best wel ontspannend. Ik heb ook het idee dat het komt door het feit dat ik te veel wil en daardoor met teveel verschillende dingen bezig ben. En als je dan even tijd hebt vraagt alles om voorrang.
Het enige waar ik dus  wel een aantal  keren  mee bezig geweest ben is de Jan Houtman patchwork.

Het vordert langzaam maar zeker. Dat stimuleert ook om hem af te maken. Dus de andere borduurwerken liggen in de bak en  ik wil proberen om eerst deze af te maken en daarna met een andere verder gaan en niet meer steeds verschillende tegelijk borduren. Geeft me rust.

Geen opmerkingen: