maandag 1 april 2013

Sokken

Gisteren kwam mijn schoonvader op bezoek dus mijn enige keuze was om aan de keukentafel te breien. Omdat hij al op leeftijd is , steeds moeilijker te verstaan was borduren geen optie want tellen, luisteren en praten gaat niet altijd samen. Eerst had ik nog een paar bruine herensokken afgebreid en toen ben ik maar eens in mijn voorraadbak gedoken. De keuze is gevallen op een bol Opal wol uit de serie Schafpate. Kleur 2716 voor de liefhebber. Als patroon heb ik de Viktorie maar weer genomen want dit paar is weer voor mezelf en ik vind het patroon mooi, ook prettig om te breien en past ook bij de wol. De Viktorie is een patroon je ook kunt breien als je je aandacht ergens anders moet hebben zoals gistermiddag. En wat ik er ook leuk aan vind is dat het een patroon van 10 toeren is waardoor je heel snel resultaat ziet.
Opal Schafpate in patroon Viktorie

Geen opmerkingen: