dinsdag 2 april 2013

Coffee Break 3

En nog steeds heb ik de vakverdeling van de Coffee Break niet klaar. Ik heb ook niet veel geborduurd de laatste weken, ook niet aan de Jan Houtman. Soms komt het er gewoon niet van. Een aantal keren bezoek gehad en dan lukt het borduren ook niet echt goed. En ook met teveel dingen bezig natuurlijk, maar dat is bekend en gelukkig ben ik niet de enige handwerkster die daar last van heeft. En kleine troost. Ik ga wel door met nummeren van de Coffee Break berichtjes zodat ik aan het eind kan zien hoeveel maanden ik ermee bezig ben geweest.

3 opmerkingen:

Christine zei

Hello Frea,

I sent you a message on Ravely, I am not sure you saw it.

May you please reply as I have to take a decision?

Many thanks, Christine

Christine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Christine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.