dinsdag 3 januari 2012

Quilten


Gisteravond had ik zin om achter de naaimachine te gaan maar ik had niks klaarliggen om in elkaar te zetten. Wat ik nog wel had liggen was een heleboel lapjes voor een quilt. Ook ooit eens aan begonnen maar niet verder gekomen. Ik heb mijn lapjes dus maar gepakt en ben daar een poosje mee bezig geweest. Alleen was mijn klos blauw garen te snel leeg. Dus moest ik na een uurtje weer stoppen. Jammer genoeg was ik vandaag niet in de gelegenheid om nieuw garen te halen dus vanavond kan ik hiermee niet verder. Ik heb nog wel kleine klosjes blauw maar dat zijn andere kleuren en dan ben ik een pietje precies, niemand die het ziet als het klaar is maar dat is nu eenmaal de aard van het beestje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoeveel lapjes zijn dat er ongeveer ? prachtige stoffen.

@ Frea,

Dit is een los patroon.

Ik heb er 3 gemaakt. De Abc Lettebeer O, T,en V

Mvg sarama1987

Catharina zei

Oh, Frea. Dit is het begin van een besmettelijke quiltvirus :-))
Mooie stofjes heb je,Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat zal worden.

Morgenavond ga ik weer , voor de tweede cursus, naar quiltles.
Zo leuk!!!

Pauline zei

Wat een heerlijkheid aan kleurtjes! De Haan en Wagenmakertjes? Snel naar de winkel voor een grote klos blauw, dan kun je verder met je mooie lapjes.
Groetjes, Pauline