maandag 16 januari 2012

Iets heel ouds



In een soort van opruimbui vond ik in een laatje een aantal borduurwerkjes. Het ene setje is van Ot en Sien waarbij de letters Sien nog geborduurd moeten worden.

Het andere zijn 4 vlindertjes, waar ik maar 3 van kon vinden in de la, die heel lang geleden, meer als 30 jaar, verpakt waren bij pakjes sigaretten. Hoe kwamen ze erbij vraag ik me nu af. Misschien om mensen minder te laten roken.De sigaretten werden gekocht en op gerookt door een toenmalig aanstaand schoonzusje. En veel heeft ze ervan gerookt want ik heb ook voor haar en voor mijn zus de vlinders geborduurd en er waren 4 verschillende. Ik ga nog maar eens op zoek naar het vierde vlindertje en dan kan ik ze een keer inlijsten. Het zakje eromheen is er wel dus de 4e moet toch ergens zijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet er heel mooi uit, prachtig gedaan

Mvg saramm1987

Catharina zei

Jammer dat je het ene patroontje niet kunt vinden.Misschien komt het wel.
Heel mooi zijn deze ,, oude,, werkjes.

Tineke zei

Wie weet komt het ene patroontje nog tevoorschijn. Leuk om zoiets weer terug te vinden