dinsdag 12 april 2011

Verjaardagsenveloppen




Op het borduurpaleis had ik me opgegeven om mee te doen met de verjaardagsenveloppen. Het is de bedoeling dat je naar iedere persoon op dat lijstje een verjaardagsenvelop stuurt. Je kunt een ( zelfgemaakt) kaartje sturen maar je mag ook iets anders sturen wat je leuk vind. Inmiddels heb ik zelf 2 enveloppen verstuurd, waarvan 1 nog niet is aangekomen, die had er de 26e maart moeten zijn, heb ik natuurlijk weer en de andere is vorige week woensdag verstuurd maar daar heb ik ook nog niks van gehoord. Deze had 9 april op de bestemming moeten zijn.
En omdat ik zelf ook jarig was kreeg ik vorige week 7 enveloppen en de laatste kwam vandaag. En ik moet zeggen dat ik enorm verwend ben. Allemaal mooie kaartjes met strengetjes borduurgaren, theezakjes, een handdoekje, een borduurpakketje, een bladwijzer , speldekussentjes ,twee naaldenmapjes en ook nog een heel mooi borduurschaartje met een geborduurd kussentje eraan. Ik moet zeggen dat iedereen er heel veel werk op heeft gedaan en daardoor ben ik enorm verrast. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik zal de foto's bijvoegen van wat ik allemaal gekregen heb.






.

2 opmerkingen:

Catharina zei

Wat GEWELDIG Frea,. Ik kan mij indenken dat je dit niet had verwacht, zeg, jeetje wat super.
Ze hebben mij ook zo verwend met kaartjes, ongelooflijk he?
Aardige dames!!!
Geniet maar van je mooie presentjes, heerlijk.

Vlijtig Liesje zei

Ik blijf genieten van dit soort prachtige initiatieven in de blogwereld!

En wat zal de Jumbo een enorme omzet gedraaid hebben met vijftien kassa's keer vijftien wachtenden op een willekeurig moment!