donderdag 5 augustus 2010

Nog meer enkelsokjes



Voor Janita kan ik niet genoeg enkelsokjes breien dus ik ben weer aan de slag gegaan met restjes wol. Normaal heb ik aan 36 gram genoeg voor een paar sokjes maat 38/39. Dus een restje katoenmengsel van 40 gram zou dus ook voldoende moeten zijn. Maar dat was dus net niet genoeg. En omdat het Janita te lang duurde voordat ik een bijpassende draad had gevonden heeft ze zelf maar een restje uit mijn bak gepakt. Dus nu een geel/blauwe sok met een blauwige teen.

Het andere paar ( 1e foto) is van een los 50 grams bolletje en weegt dus precies 36 gram.


P.S. De katoenen sokken bevallen niet, ze zegt dat ze van haar voet afglijden, dus geen katoenen enkelsokjes meer. ( 26-8-2010 )

4 opmerkingen:

lucie zei

Ik vind het wel grappig staan die blauwe teen!

gr lucie

Catharina zei

Leuke sokken hoor!
Ik draag ze ook, vind het heerlijk.
Jantina heeft groot gelijk om ze te dragen.

catharina zei

Sorrie Janita!!!!

Hetty zei

Ze zijn heel mooi geworden de sokjes.
Groetjes Hetty.