dinsdag 10 augustus 2010

Bloemenkalender



Begin dit jaar begon ik heel optimistisch aan de bloemenkalender met het plan om elke maand bij te blijven. Maar omdat ik altijd met heel veel dingen tegelijk bezig ben viel dat natuurlijk tegen. Het patroon van februari was nogal donker en bleef liggen. In maart kwam de narcis , een van mijn lievelingsbloemen dus de keus was gauw gemaakt. Door tijdgebrek bleef deze half af liggen. Inmiddels was het juli en als vakantieborduurproject had ik me voorgenomen om de bloemenkalender bij te werken. Maar een nieuwe bloem beginnen is mooier als een oude afwerken. Vandaag heb ik april afgemaakt, de Sweet Pea of te wel de pronkerwt. Voor ik nu aan een nieuwe bloem begin moet ik van mezelf eerst een andere afmaken.

4 opmerkingen:

catharinasfreubelhoek zei

Wat is die mooi!!!!
Staat leuk zo'n totaal plaatje!
Succes met de andere twee.

Anoniem zei

hoi Frea je moet alleen al op dat idee komen. wat lijkt me dit een leuk idee en soieso al dapper om er aan te bginnen wow sukses meis :) liefs ditje

Tanja zei

Het ziet er al erg mooi uit..
Leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog.
Liefs,
Ester

Babs zei

Ik ken dat, maar dan met nieuwe patronen en kits. Heb hier ook zo'n boel onafgewerkte dingen liggen.