dinsdag 24 februari 2009

Breiwerkjes


Als je dochter zegt : "mam, je bent met 5 paar sokken aan het breien" en je zegt ja Leonie, dat klopt maar je denkt o, nee, het zijn er meer dan is het misschien verstandig om een keer te kijken hoeveel paren het er dan wel zijn. Op de foto staan 11 paar sokken waarmee ik aan het breien ben. En daar ben ik eigenlijk helemaal niet trots op. Dit moet ik terug brengen tot 3 paar. Een paar herensokken, een paar damessokken/sokken met een patroon en een paar kindersokken voor de Actie Schoenendoos. Nu eerst bedenken in welke volgorde ik de rest ga afbreien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De kindersokken allemaal eerst, want dat gaat het snelst. Dan de herensokken, want dat duurt het langst. En dan die voor jezelf. Dit is geen goede volgorde. Eerst die voor jezelf :-)

Anoniem zei

ik vond het een heerlijk gevoel weer terug te zijn naar een overzichtelijk aantal werkjes. Succes met afmaken en mijn tip: maak de sokken af die het snelst klaar zijn, zo heb je snel dat voldane gevoel van iets af hebben.