dinsdag 21 oktober 2008

Wol geverfd



Al een paar weken liep ik rond met het idee om een streng wol te verven in turquoise en geel waardoor het gedeeltelijk groen in elkaar zou overlopen. Zondag ging ik er mee aan de slag maar eigenlijk een beetje te laat in de middag waardoor ik het een beetje snel moest opruimen. Daardoor heb ik de wol te nat weggehangen en zijn de kleuren meer door elkaar gaan lopen. Waarschijnlijk was de wol ook niet genoeg gespoeld. Het resultaat is nu een voornamelijk groene streng wol met gele stukken en af en toe een stukje turqoise. Verder heb ik zondag ook een paar herensokken afgebreid en de pantoffelsokken zijn ook klaar. Nu de zooltjes er nog onder.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Frea, ook al was dit niet helemaal de bedoeling ik vind de kleurencombinatie erg mooi geworden. Een genot om naar te kijken.