donderdag 26 februari 2015

Arne &Carlos

Een aantal weken terug zag ik een foto met sokkenwol van Arne &Carlos.

Een foto van een sok erbij, helemaal mijn kleur en een mooi zelfbreiend patroon. Maar deze wol was "gelukkig" nog niet in Nederland te koop en alleen in het buitenland bestellen. Dus ik kon de verleiding makkelijk weerstaan.
Maar nu was het ineens wel in Nederland te koop, in sommige shops al snel uitverkocht maar in een enkele ook nog niet. Drie keer heb ik iets in mijn winkelmandje gelegd en weer geleegd en gistermorgen toch maar een paar bolletjes besteld. Ik kon de verleiding niet weerstaan. ( Had er wel een nachtje over geslapen ) . Het resultaat is 4 bolletjes Arne & Carlos, 2x2 Drops Fabel, 2 bolletjes grijze herenwol  van Phildar en een nieuw setje sokkennaalden.


Geen opmerkingen: