dinsdag 6 januari 2015

2015

Eind april vorig jaar heb ik een nieuwe laptop gekregen maar mijn laptop, blogger en mijn fototoestel zijn geen vrienden. Mijn blog raakte dus op de achtergrond. Maar ik heb besloten dat ik de baas ben en niet blogger, laptop en fototoestel. Ik vind het toch wel leuk om mijn werkjes te tonen maar vind het voor mezelf ook wel leuk om te zien waar ik mee bezig ben / was en hoe alles vordert.

Het afgelopen jaar heb ik me redelijk goed kunnen inhouden wat betreft het kopen van handwerkmaterialen. Eigenlijk alleen garen gekocht wat ik ook gelijk ging gebruiken. De enige uitschieter was op oudejaarsdag een pakket wol voor de Retro Sampler van Wieke van Keulen. Maar het is de bedoeling om daar deze week mee te beginnen en dan 13 weken mee breien.



 
 
Verder wil ik toch proberen dit jaar alleen dingen af te maken , dus dit jaar eigenlijk helemaal niks kopen of beginnen. Wel veel sokken breien. Het streven is 26 paar maar misschien is dat te hoog gegrepen.

Geen opmerkingen: