woensdag 5 februari 2014

Crochet along 2014

De eerste weken van de Crochet Along 2014 sprei. Vorige week kwam ik erachter en  met mij velen dat ik te weinig garen had.De hoeveelheid garen was voor een sprei van 1.30 m.Dus moest ik even nadenken hoe ik dat ging oplossen. Een aantal bolletjes erbij bestellen zodat het een hele andere kleurverdeling zou worden. Of van elke kleur een extra bol zodat ik dezelfde verhouding ga aanhouden. Ik heb voor dat laatste gekozen.  Zondag het garen besteld en gisteren had ik het al in huis. Weinig kleurverschil , sommige bolletjes hebben een ander verfbad maar dat valt dus niet op in het geheel. Alleen 1 bolletje was wel een afwijkende kleur, een felgroene ipv een zachtgroene. Hadden ze dus een verkeerd kleurnummer gestuurd . Ik wilde er gelijk achteraan bellen maar daar kwam iets tussen. Toen ik later nog eens keek bedacht ik me dat die fellere kleur helemaal geen probleem zou zijn. 's Avonds overlegd met Janita en die vond het ook geen probleem, ze vond het afwijkende kleurtje er ook wel bij passen.

Geen opmerkingen: