zaterdag 23 maart 2013

BOM13

Januari pakketje

Februari pakketje
De eerste 2 stofpakketjes voor de BOM13 zijn gekomen. Met enige vertraging want het pakje was beschadigd geraakt bij de post, dus moest er een kaartje bij en plastic om heen. Ik denk dat er niks uitgevallen is want het klosje garen zat er nog wel bij in plus de 2 pakketjes stof. Leuk verpakt in patroonpapier. De twee volgende stofpakketjes heb ik ook maar gelijk besteld want die van januari en februari zijn volgens mij uitverkocht. Je moet nu nl. zelf een stofje erbij zoeken in de webwinkel voor die beide maanden.Het paarse pakketje is voor januari en het rode voor februari. Op dit moment vind ik de kleurcombinatie van beide maanden ( paars en rood naast elkaar) nog niet helemaal mooi maar ik denk dat ik het straks als geheel moet zien.

Geen opmerkingen: