zaterdag 16 februari 2013

Koffie en chocolade

Coffee Break

Chocoladehart
Kijkend op de diverse weblogs kwam  ik het patroon tegen met de naam Coffee Break. Na wat verder zoeken vond ik hier het patroon in de vorm van een compleet pakket. Een website met mooie borduurpatronen. Omdat de verzendkosten behoorlijk hoog waren heb ik er nog een patroon besteld , een chocoladehart.Kon ik de kosten over beide patronen verdelen. ( Hoe houd ik mezelf voor de gek.)Eigenlijk had ik nog 2 andere patronen uitgezocht maar die heb ik uiteindelijk maar niet besteld. Kan altijd nog een keer.

Morgen kan ik me nog even weer uitleven op de Handwerkbeurs en dan denk ik dat ik voorlopig weer genoeg heb om te borduren.

1 opmerking:

Anoniem zei

leuke werkjes heb je uitgekozen! hopelijk prettige dag gehad op de beurs?