zondag 3 juni 2012

SOMS ........

..... besef je ineens waar je mee bezig bent en in een verstandig moment kom je erachter dat je langzaam maar zeker bezig bent om weer ergens een voorraad van aan te leggen zonder dat je er voorlopig tijd voor hebt. Mijn borduurbak liep helemaal over, dat heb ik dus gesorteerd in borduurwerken waar ik mee bezig ben en welke ik graag wil maken.De te maken zijn soms al compleet aanwezig . Ik ga nu proberen om toch eerst minimaal 1 groot borduurwerk af te maken voordat ik met iets nieuws begin. Het liefst meer natuurlijk.Mijn Fairies at play, English cottage garden, Rain Forest Afghan en nog een aantal moeten dus toch een poos wachten voordat ik ermee ga beginnen. Op de ene foto de uitpuilende bak, de andere foto met de voorste bak de borduurwerken waar ik mee bezig ben, de andere de bak voor in de toekomst. Zolang als ik het volhoud natuurlijk.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik vind het zo ontzettend leuk dat je dit op je blog plaatst, dan voel ik mij niet zo alleen. 5 werkjes liggen er in mijn kast om afgewerkt te worden en dan begin ik nog aan iets nieuws, mijn wolbak puilt ook uit. En over mijn naaibak en kaartjesbak ga ik helemaal zwijgen.
Succes ermee, we zien wel hoelang we het volhouden.
groetjes cindy