donderdag 29 maart 2012

Kaartje


Op het Borduurpaleis doe ik mee aan de verjaardagslijst. Dit houdt in dat je een zelf gemaakt kaartje stuurt naar de personen die hier ook aan mee doen. De eerste op het lijstje was Ingrid en voor haar heb ik het kaartje op de foto gemaakt. Het is een patroon uit de serie 48 flowers van Jeanette Crews designs. In dit geval "Blauwe druifjes" Vond ik wel passend voor de tijd van het jaar.

Voor mijn eigen verjaardag heb ik ook al een envelop ontvangen maar ik denk dat ik hem nog even ongeopend laat liggen. Al moet ik zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben.

1 opmerking:

dulcinella zei

mooi kaartje! hopelijk krijg je er ook heel mooie met je verjaardag. laat ze nog maar ongeopend liggen, dann heb je iets om aar uit te kijken.

claire
http://ladulcinella.blogspot.com