dinsdag 28 februari 2012

Broeken


In het kader van de "bezuinigingen" heb ik 2 lappen uit mijn voorraad gezocht om zomerbroeken van te maken. En ik ben tot de conclusie gekomen dat als je je lappen maar lang genoeg laat liggen de kleur vanzelf weer in de mode komt. Nu volg ik de mode eigenlijk niet maar ik kwam met name de groene kleur al verschillende keren tegen de laatste weken maar in een ver verleden heb ik ook al kleding in deze kleuren gehad.

De groene kleur is op de foto wel erg bleek, het zit tussen linde en lime groen in.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Zo gaat het nu eenmaal in de mode, alles komt terug wat eerst not done was is nu erg in. Maar je kan niet eindeloos alles bijhouden, toch
Ben benieuwd naar je twee broeken als ze af zijn, zekers hier laten zien.

groetjes cindy

Catharina zei

Ik doe hetzelfde, gezien de bezuinigingen.
Heb ook nog een lap wat op spijkerstof lijkt en ga daar een broek van maken.
Volgens mij zijn jouw broeken al klaar of zie ik dat helemaal verkeerd? Ik dacht een stukje rits en knoopje te zien of is dat chemo-kijken? hahaha.

Catharina zei

Chemo-kijken dus.Even op de foto klikken en ik zie dat het mooie lappen zijn, en nog geen broeken.