woensdag 28 december 2011

Snow globes


Vorige week zag ik bij haar hele mooie sneeuwballen en ik was gelijk om.Ik heb de afspraak met mezelf maar even genegeerd. Na wat gezoek vond ik de Sal waar zij ze vandaan had. Ik moest me wel opgeven voor een borduurgroep maar dat vond ik geen probleem, kom je ook weer leuke dingen tegen. Gelukkig kon ik de 1e kerstdag gelijk met het patroontje beginnen want borduurstof had ik nog en de meeste kleuren garens ook. Op bijgaande foto zie je het resultaat van ca. 4 uurtjes borduren.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet er al heel mooi uit, er kuipen vele uren in een borduurwerk he

Catharina zei

Ik had ook al uitgezocht bij wie ik mij dan moest aanmelden...hahaha.
Tot nu toe heb ik de verleiding kunnen weerstaan al is dat nog steeds heel moeilijk.
Net als de kerstsokjes, die zijn ook zo mooi.
Veel plezier met borduren hoor!!!!

Tineke zei

Erg hé, al die leuke borduurtjes.
Hij wordt al leuk.

Anoniem zei

ook een gelukkig 2012 voor jou

Mvg sarama1987