zondag 21 augustus 2011

We gaan op vakantie.......

..... en ik neem mee, 1 borduurwerk, 3 bolletjes wol voor een paar sokken maat 48/49, een aangebroken bolletje waar ik nog 2 paar sneakers van kan breien, een bolletje wol voor sokken voor mezelf en het sokkenbreiwerk waar ik nu mee bezig ben tenzij dit paar al klaar is en die kans is groot. Ook nog het sokkenboekje " van teen tot boord". Misschien dat ik de rust kan vinden om daar een keer mee door te zetten.






De laatste vakanties nam ik altijd een dikke tas met brei en borduurwerken mee en uiteindelijk borduurde ik aan 1 borduurwerk en breien gebeurde ook minder als ik in gedachten had. Heel lang geleden lukt het me in de vakantie nog wel om veel te breien want toen lagen de kinderen rond 8 uur op bed. Maar nu willen ze 's avonds nog een rondje lopen om een ijsje te halen, een spelletje Rummikub doen ( is onze favoriet in de vakantie) en uiteindelijk ben ik degene die het eerst op bed ligt.We hebben wel afgesproken dat ik niet hoef te koken ( hebben ze al vaker beloofd maar eenmaal op de bestemming zijn ze het vergeten ) dus dat zijn extra uurtjes voor mezelf.

3 opmerkingen:

Hetty zei

Dat worden mooie sokken waar je mee bezig bent.
Ik ben benieuwd naar de sokken als je ze af hebt.
Het borduurwerkje word ook heel mooi.
Ik wens jullie een fijne vakantie toe.
Groetjes Hetty.

Anoniem zei

Frea, heel veel plezier met elkaar en rust maar goed uit, heb je wel verdiend dacht ik zo!!!!

Ik zie wel wat je aan handwerken hebt gedaan als jullie weer terug zijn.

liefs, Catharina.

Tineke zei

Heel veel plezier Frea, hopelijk heb je veel brei-tijd.
Groetjes Tineke