maandag 8 november 2010

Speldenkussentje voor Franny


Franny vroeg me of ik wel alvast een foto van haar speldenkussentje wilde plaatsen. Nu kunnen alle deelnemers alvast zien hoe haar speldenkussentje geworden is. Om het toch nog een beetje spannend te houden en voor het geval Franny haar nieuwgierigheid niet kan bedwingen ga ik niet een foto van het speldenkussentje plaatsen maar een foto met 3 verschillende stofjes waar ik uit gekozen heb voor de achterkant. Als de envelop dan toch nog boven water komt, waar ik wel op hoop, dan kan ik een foto van het hele kussentje plaatsen.

2 opmerkingen:

quiltvaria zei

ik vind het fijne borduurwerk erg mooi. Dank je wel dat je zo"n mooi speldenkussen voor mijn gemaakt hebt.
Nu wil ik helemaal dat de post opschiet.
groetjes Franny
P.S.
En ik ben gezond nieuwsgierig.

Catharina zei

Het kussentje ziet er nu al mooi uit.
Hopelijk komt die gauw bij Franny aan.