woensdag 7 januari 2009

Blauw, blauw, blauw







Met drie nieuwe patroontjes en ook voor alle drie blauw garen kon ik het niet laten om toch maar 2 nieuwe sokken op te zetten. Ik had alle drie patroontjes wel tegelijk willen opzetten maar ik had geen naalden meer vrij. De lichtblauwe sok is de Luchtige Vlindersok van de Sokketiers ( onderste foto). Een heerlijke wol om mee te breien en ook een mooi patroon. De andere sok is de SBS sok van de sokken_breigroep waar ik cremekleurige wol met wat lichtblauwe accenten voor gebruik. Het patroon hiervan is ook heel mooi maar je moet je aandacht er wel bij houden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beide mooie blauwtinten, de patronen van de sokkentiers zijn ook erg de moeite waard. Ben benieuwd naar het resultaat, ook van de samenbrei sok van Janneke, ik heb hem ook op de naalden staan!

Anoniem zei

Ha, met de vlindersok ben ik ook al begonnen. Voor de Salida heb ik alleen nog de wol op een kluwen gedaan. 't Wordt mooi!